+420 774 449 306    (Volejte Po-Pá 8-14 hod. )

Vyjádření cestovní kanceláře Cestomilové

Vážení Cestovatelé,
 
stále častěji nás kontaktujete s dotazy ohledně aktuální situace a rušení či přesouvání zájezdů. Rádi bychom Vás poprosili o trpělivost. Současná situace je zcela mimořádná a ani Vy ani my jsme se s něčím podobným v novodobé historii nesetkali. Přesto se snažíme dělat maximum pro to, abychom našli řešení, které by bylo přijatelné pro obě strany. Níže jsme z toho důvodu uvedli Vaše nejčastější otázky a naše odpovědi.

 

1. Můj zájezd má termín konání v měsíci dubnu, květnu, červnu, červenci a srpnu. Jaké pro mě máte řešení?

 

V České republice byl vyhlášen nouzový stav. Z právního hlediska je toto omezení vnímáno jako omezení na straně klienta. Zároveň ale byla vydána opatření i v cílových destinacích, která omezují cestovní kanceláře. Jde tedy o situaci, kterou současná právní úprava neupravuje a je tedy sporné, kdo má nést vzniklé náklady. 

 

Právě z důvodů, které nemůžeme ovlivnit, nám vznikly náklady za nevyužité služby, které nám naši dodavatelé (hotely, letecké společnosti) odmítají kompenzovat a zpravidla připouští pouze změnu termínu. Abychom předešli táhlým a drahým soudním sporům, hledáme kompromisní - smírné řešení celé situace.  Ve spolupráci s Ministerstvem pro místní rozvoj a Asociací českých cestovních kanceláří jsme proto připravili následující řešení:

 

  • přesun na stejný termín v roce 2021 (pokud by omezení trvala i příští rok, pak bychom Vám vystavili voucher s platností dalších 12 měsíců)


 

2. Můj zájezd má termín konání na podzim. Jaké pro mě máte řešení?

 

Stále sledujeme vývoj situace v cílových destinacích. Aktuálně ani letecké společnosti ani hotely své služby neruší a tudíž jsme schopni zájezdy realizovat. Přesto se snažíme dojednat možný přesun termínů na později, jelikož chápeme Vaše obavy z cestování. Postupně Vás budeme kontaktovat.

 

 

Velice děkujeme za pochopení.

 

Cestování zdar, koronaviru zmar!

Váš tým Cestomilů